YENİ MÜŞTERİLER

1. Sipariş vermek istiyorum, ne yapmam gerekir?

Eğer doğrudan sipariş vermek istiyorsanız bizde bir hesap açmanız gerekir. ACUVUE® hesabı açabilmek için yapmanız gerekenlere buradan ulaşabilirsinizBizimle hesap açmak için başvuru nasıl yapılır. ACUVUE® siparişleriniz için sizi aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

 

ürünler

2. Artı numaralarda astigmatizm için 1-GÜNLÜK lensiniz var mı?

Evet, 1-DAY ACUVUE® MOIST FOR ASTIGMATISM lensimiz 2010’da piyasaya sunuldu ve tüm parametreleri bulunmaktadır. Her bir lens tipinin parametrelerini bir arada görebilmek için buraya bakabilirsiniz. 

 

SİPARİŞ VERME

3. Nasıl sipariş gönderebilirim?

Bir kez hesap oluşturduktan sonra, çeşitli yöntemlerle sipariş verebilirsiniz. 7/24 ulaşabileceğiniz, sipariş ile ilgili tüm ihtiyaçlarınızı kolaylıkla karşılayabileceğiniz e-sipariş sayfamızı öneririz. Sipariş işlemleri ve yeni hesap işlemleri ile ilgili her türlü bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Bu konuda daha fazla bilgi almak isterseniz, sizlere yardımcı olmaya hazır Müşteri Hizmetleri ekibimize 0850 250 0 565 nolu hattan ulaşabilirsiniz. 

4. Uzun bir süredir sipariş vermemiştim. Yine de sipariş verebilir miyim?

Hesabınızın durumundan emin değilseniz, 0850 250 0 565 nolu hattan Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz. Bilgilerinizi alacaklar, hesabınızın şu andaki durumunu kontrol edecekler ve gerekiyorsa izlemeniz gereken yollar konusunda size önerilerde bulunacaklardır.

 

E-SİPARİŞ

5. Aslında mevcut olmadıkları halde neden torik lensler için tüm parametreler e-siparişte görünüyor? 

Maalesef ki, açılır menüde tüm parametreler görünmektedir, ancak denediğiniz ya da sipariş vermek istediğiniz takdirde, eğer mevcut değilse hata mesajı verecektir. Her bir lens tipinin parametrelerini bir arada görebilmek için buraya bakabilirsiniz.

6. Neden e-siparişte parolamı yeniden kullanamıyorum?

Müşterilerimizin güvenliğine büyük önem veriyoruz, bu önlem de güvenliğinizi sağlamak adına alınmıştır. Mevcut sistemimiz her üç ayda bir parolanızı değiştirmenizi isteyecektir. E-sipariş sayfamız hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz, sizlere yardımcı olmaya hazır müşteri hizmetleri ekibimize 0850 250 0 565 nolu hattan ulaşabilirsiniz. 

7. E-sipariş denediğimde veya kullanmak istediğimde aktif olmayan kullanıcı olduğumu söylüyor. Bu ne anlama geliyor?

Sistemimiz size aktif olmayan kullanıcı olduğunuzu söylediği takdirde, bu genellikle uzun süredir sisteme giriş yapmadığınız ya da bilgilerinizde değişiklik olduğu anlamına gelmektedir. Lütfen sizlere yardımcı olmaya hazır Müşteri Hizmetleri ekibimizi 0850 250 0 565 nolu hattan arayın, durumunuzu kontrol edecekler ve yapmanız gerekenleri size anlatacaklardır. 

 

TESLİMAT

8. Ortalama teslim süreniz nedir?

Halen ortalama teslim süremiz siparişten itibaren 2-3 iş günüdür. Teslimat süreleri ve günlük kesim bilgileri konusunda daha fazla bilgi için sizlere yardımcı olmaya hazır Müşteri Hizmetleri ekibimizi 0850 250 0 565 nolu hattan arayabilirsiniz. 

9. Siparişim ulaşmadı. Ne yapmam gerekir? 

Lütfen sizlere yardımcı olmaya hazır Müşteri Hizmetleri ekibimizi 0850 250 0 565 nolu hattımızı arayın; siparişiniz ile ilgili daha ayrıntılı bir araştırma yapacak ve size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaklardır.

 

İADELER

10. Sizden sipariş ettiğim bir ürünü iade etmek istiyorum. Politikanız nedir?

Iade politikamız ile ilgili ayrıntılı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. İade politikamız ile ilgili daha fazla bilgi almak için, 0850 250 0 565 nolu hattımızdan Müşteri Hizmetleri bölümümüzü arayarak, koşullar ve işlemler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

 

FİNANS

11. Fatura ve hesap tablolarının kopyalarını internet üzerinden alabilir miyim?

Maalesef ki, bu özellik şu an için bulunmuyor. Bu belgelerin kopyalarını almak için, lütfen 0216 693 14 41 nolu hattan Müşteri Finans Hizmetleri bölümümüzü arayın.